Alla kan om det vill, allt sitter i ditt huvud. Motivation är något du själv skapar. Tänk inte "jag kan inte, jag vill inte" utan tänk "jag kan, jag vill".


onsdag 17 oktober 2012

Världens godaste proteinpulver och äcklig variant

Måste bara meddela världen.

Detta proteinpulver är det godaste som finns.

Chokladsmak. Smakar god choklad, inte sliskigt och inte snorigt. Blir till och med creme på den när man skakat klart den. Men de höjde den med 200 spänn. Från 499 till 699kr. Klart jag var tvungen att byta.

Testade, efter mycket forskning och jämförande av innehåll denna:

Massa småklumpar i den, för de har pressat ner massa kakao i hopp om att den ska smaka choklad men den smakar snor! Jättesnorig konsistens, mörkbrun och smakar just kakao och inte choklad. Fy fan. Nu är jag fast med 2kg av skit som jag får dricka och hålla för näsan. JÄVLA ULTIMATE! Sänk erat svindyra pris, ingen betalar så mycket för protein. Alla de som gillar den här, tro inte på dom för de har inte testad gott pulver. Snyft. Helt deprimerad. Inte det äckligaste jag smakat, men pretty much so.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar